Pages

Saturday, 23 March 2013

Take My Heart

Asslammualaikum !
iLa nk update lagi . Rse mcm nk tumbuk jek dia -_-

tukar topik la .

Jom denagr lagu nih
Jiwang kan lagut tuh ? :D
Tutop lagu yg kat atas tuh . ><

Bila dengar lagu nih kan , iLa tringatkan kt dia :)
Hahaa ? spe ? Just Kawan Biasa yg sesat jalan -_-

hahaha .. kawan yg terindah . Dia baik ngn iLa . Rapat ? Boleh la .. Kawan yg baik . Sebab dia selalu tolong orang ? :3
Lagipon dia budak pandai , spe x tau , semua hadap dia .

Dia istimewa, biasanya budak pandai kan belagak kan ?
Tapi Dia tak .. Dia lain dari lain .. ceh , ayat x boleh bela lagi ke kan ? :3
# DUCKFACE #

Kawan , ini untuk awak tau
Bru nak Date ngn awak Kat MB :P
lalala
shutt , diam tau :P
krik krik , ila ngn dia just kawan . haha .. kite date rmaiII ea ? :P
Kte lepak kat MB , Kota masai :P

Jangan jelez yer ? :P
Saya tengah skoding gambar awk nih ?  Saya rindu la kat awak :(

Kejap hari SABTU , kejap hari RABU ..
mcm org bangla jual aiskrik sambil tu , ida bunyikn loceng dia tuh :P

Cuti pada tahun ini sangat membosankan , saya hanya perlu duduk di rumah & menyipankan tugasan yang diberikan oleh guru :"(
Sedih auwww ..

Saya suka la baling kasut kat muke oran gedik :'3
Masa tuh , kau ingt aku baling kasut kt muke kau masa kat sekolah agamaaa ? ~ xD
Sedap kan ? :3
Haha , padan muka , sapa suruh cari pasai :'3
Ingat x  ? mse kita baling penyapu kat muka kau ? :o
Busuk kan ? :'3
lalalala  (Y) terbaikk :)

Jom lepak kat Taman Bukti LayangII ? :D
Maaana boleh :P
kau tinggal asrama , aku STAND , tp akn pindah :'(

Pasal aku nk pindah STaND tu kan , memg betul & dirancang :)
AKu akan pindah MRSM ? SAINS ? :P
Ceh , bajet la . Aku akan update jgn risau . tp kau bce ea ? :P
Geli erk -__-

Aku akan Benci PMR & SPM sampai bilaII ..
Benci , UPSR pon dah rasa tension kan ? ni lg la ..
oh .. memag giilaaa la tahun lepas . belajar bagai nak rak :3

Weh , i wanna say , yg kau terbaikk la :P
Masih terima walaupon aku suka buli kau masa Darjah 5 kan ? :D
haha (Y)

Kau yang selalu ,
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit hidupku

Kau la yang disitu
Setia menungguku
Kau la yang 1 menjadiii
sahabatku

Sedap x aku nyanyi ? :P

kesian kau kene bulii kat asrama kan ?
Tak perghh , aku ada . kau luahkan jek ^_^

Kita x dapat GOSIP2 mcm dulu lagi . ~_~
\0~0/

ngehh .. weh .. kau nih .. :'3

K la , panjang polak aku dah tulis kan ? sorry , ampun mok :D

Assalam :)

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)