Pages

Saturday, 20 April 2013

Demam

Assalammualaikum !
Wahh .. lama ila x update :(
Sorry la :p
Ceh ,, macam ade fans jek -____________________-

Tajuk kita pada harini ialah D E M A M yer wahai permbacaII yg dihormati sekalian .. cehh , ayt x boleh bela seyh :P
Gurau k gurau ~*v*~

Pagi tadi ila demam :( .. kol 3 pagi gituu r . Bangun2 jek rasa macam Pening , Sakit perut , Rasa macam nak termuntah :'(
iLa tersedar kol 3 pg tu , perut mcm kene tumbuk2 jek .. hmm .. apekan nasib ..
Memang Sakit sangat .. uarghh ... Kalau boleh pecah perut tu , mungkin dah pecah lrogghh .. haha
iLa baring la balik , tetibe mulut ni mcm nk terkelaur something tau , ila pergi tandas terus termuntah .. huaa .. betapa sakit nye tekak :(
iLa nak panggil ibu & ayah tapi panggil x kedengaran , semua nyenyak tidur -____-
hmm .. nak panggil kuat2 pon x larat sebab sakit tekak , then .. termuntah lagii .. huaa .. sakitnyA . Allah je la yang tauu .. haha.
Cikgu SAINS ila cakap , kalau kita ade nasib buruk tu mesti kita ade baut dosaa .. hmm .. iLa buat dosa ke x ? mestilahh .. hahaa .. maybe semalam ibu suruh ila jemur kasut tp ila malas nk on9 FB jek .. haha ... nakal kan ? tp nakal nakal iLa , iLa baik . iLa x macam org len :P
cehh .. bajet laaa .

Muka masa orang sihat ^_^
Muka blur blur gituu --'

ehh .. awak tekan jap yg ini -> Tekan sini . Terima Kasih :]
Eh ?? ambil kesempatan :3 .. alahh , tolong LIKE kan jep . bukan susah pon . x minx bayaran pon :P

Eh sambung cerita :3

dah selesaii pegi baring lagi , tapi x selesaa sangat lah :(
Sakit perut jek .. adoii .. nak jek tumbuk perut ila nih .. memg sakit yg teramat amat ~OvO~
Perrgi laig tandas untuk muntah Y_Y

Dah selesai muntah tu , tidur balik .. hah ! baruu boleh tidur dgn selesa.. tapii x selesa sangat la .. bangun pkol 9.40 ? :O
eh .. x pe .. ila x boleh solat lorg T_T
haha :3

eh ? k bai .. ^^v

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)