Pages

Wednesday, 8 May 2013

Maluuu :/

Muka belum bengang :O

Hmm ... Ya ALLAH :')

Setiap Rabu memang ada EW20
Td,kelas 1 JED yg buat EW20
EW20 terdiri daripada speaking in english :')
Jadi ... Semua bahasa inggeris la.Lepastu india pulak tuh yg pengacara nya.. bahahaha -_-

iLa dpt jwb semau solan.Dia kata sapa betul pergi depan ambil hadiah..
Nak x nk jek pergi depan . atas pentas pulak tuh --'
iLa ajak ain , ain x nk .. mula2 dia ada belakang ila , then tengok belkg ila jln sorg2 .. ok . memg mase tuh , asik maki jek dlm hati . haha :(
Sabar ... Tarik nafass .. masa nak pergi depan A sampai Z asik tengok lantai jek . then tetibe , kain pulak longgar.. walawehhh .. time2 tuh la dia nk baut hal . memg menyakit kan hati betul :/ :/

Dia tanye nama sapa kelas apa ... ila ckp la
' Nursakinah & 1 Kristal '

" dipersilakan puan zazaliza menyampai kan hadiah kepada Nursakinah "
walawehh .. Dapat hadiahh .. haha .. kawan2 aku semua jelez tau :P
hehehe :P

Tulahh .. aku ajak semau buat dek jek :/ :/
Apew aku kisah :P

Adoii ..malu weh masaa nak ambil hadiah tuh :(
Ade musuh a
hehe :3


hmm ... adoiii patutlah org india tuh tanye nem aku & kelas apa .. rupenyeee kene ambik gamabr dgn ckg -_-
Ya allah !!! Muka akuu :'(
Aku senyum mesti macam apa tah :'(
Tolong la jgn masukkan gmbr tuh dlm FB -_-
Akuu malu gila masukkn gmbr tuh k ? :3
alaaa..tolong la jgn ._.
kau masukkn aku bash ku cukup2 sampai kau nganis . aku cari kau kat kelas -..-

hehe :3
Lepas ambil hadiah tuh , nk duduk kat barisan pulak .. ya allah , semua org tengok aku berjalan -..-
ok ._.
aku masetuh , mcm nk lari jek masa tuh .. aku tunduk jek :'(
wahh .. sedih nya
tengok je la rantai ._.
adoii .. lagi 1 , kain mcm nk tercabut . ish3 .. memg nk kene belasah kain nih itupon kalaau boleh la :P
adoiii .. :3
sabow je la .._..

Nasib x terjatuh :O
hmm .. aku x nk dtg sekolah sampai bile2 . aku pindah sekolah . bengang gilaaaa -_-
bhaha :3

Ceh ,, bajet la jugak masa kedepa tuh , boleh feemz aku :P
Ceh ,, aku x batak pon ? nk Bash ? JOM :*

haha ._.
k bye ._.

# malu + marah + sedih #