Pages

Wednesday, 19 June 2013

Dah baru ke ?

Ok laaa . Punya Beria tajuk pada hari ini lah kan . Ape yg dah baru ? :O

Ok laa .. Aku memang dah lama x aktif blog nih . Sebab PBS . Memang jarang bukak laa . Sejak2 ni baru aktif :')

Ok laa .. Masa nak tukar BACKGROUND BLOG . Dulu tak silap aku la kan , ada button DESIGN tapi sekarang aku cari2 mana tempat nak masukkan gambar untuk background nih . Haihh , aku x faham :'(

Mengnagis wa cari semalam . Putus harapan laa KONONNYA ! **Nangis ? Ehhh , mana ada !**
Korang punya ade ke lagi DESIGN tu ? Hurmm , Korang punya ade ke tak ? :'(
Nak tahu jek . Kalau memang dah berubah syukur blog aq x cacat tp kalau korang ade . Memang nak makan kaki la jawabbnyaa .. Hohohohooo

Kalau korang tahu la kan tentang blog bagai nih .. Hurmm , cube bagitahu sikit apa yang lain boleh tak ? Boleh bagitahu yang berubah jek .. Bolehh la :')
Thanks sesangat *terharu Y.Y*
Boleh kan ? Nanti kita bagi hadiah terus kat rumahh awk :3 Weee .. Hahaha -,-

Hurmm , kenapa la benda tuh x de . Menyusahkan aku dah sekarang nak kene link link bagai nih -..-
Mcm dah banyak yang lain laa .. betull :'/
Hishh , lepastu kan lagu yang kat atas tuh x boleh hilang  . Bingit kan ? Aduhh .. lagi sedih cenggini .. Huaaa ><
Hah , lagi yang x boleh hilang yang tepi tu hah .. Kan ada yang belah kiri anda tulahh . Ade gamabr cartoon2 bagi tuh :O
Hurmm , tu x boleh hilang r . Pesal r ? -_-
Tolong sangat2 nak hilangkan lagu tuh dengan bendaklah kiri nih ! Wahh seksanya ? :O
Hurmm .. Hish ! Tak faham den -.-
Ok.Bye bye :'D

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)