Pages

Thursday, 20 June 2013

Jerebu -,-

Jerebu apakah ? :O
Ohh .. Tak kan x tah u . Alahh yg mcm kabus2 tuh . Bhahaa -,-
Benda tu kotor ! Pencemaran -..-

Hurm .. Mesti dah tahu ini semua salah siapa ? :O
Jutaan TERIMA KASIH kepada orang tu laa . Waaa x nak cakap la sapa . Nanti x pasal2 dia datang blog wa sound bagai -..-
Husshhh . Susah den . Hurm . Terima kasih la yerp buat MALAYSIA & SINGAPORE macam ni . Eh ? -_-
Dah buat tak mengaku pulak kat berita . Ish3 . Kalau dapat kau aku kerat .. Hishh . Tahu laa :V
Agagaga :3

Sabar sakinah sabar . Disebabkan dia sukan dibatalakan . Haiyaa -..-
Menyusahkan betull :'(

Hurmm ... Ok x pe -.- Tak mengaku x pe . Allah ada .. Cehh -,- Dah baik dah ? Weeee :P
Hahaha . Ok . Kembali pada tajuk !!

Anywayy .. Esok Pasir Gudang cutii wooo .. Bestnya students ! Auwww :D Happy yang teramat2 nih .. Weee ..

Kembali pada tajuk

Masa kat sekolah ... Ya Allah cam Pasir Gudan Highlands dah :P
Bhahaa -,- Jerebu punya la tebal mcm make up artis tuh :P Eh ? Hahaha .. Artis jugak . Eh , sorry la . Tapi betul la artis make up teball .. Hehehe -..-
Bau pulak ? Jangan tanya r ! Perghh , bau mcm bau ? Entaaa xD ! Tapi memang busuk lerrr ._.
Haiyaaa ._________.
Terasaa macam sesak nafas jek . Then asik bersin jek Y.Y
Hurmmm ... Redha je laa ..
Then kan kene pakai MASK kan ! Hurm . Solan Pelajar : Tak bengang ke pakai mask jek kalau kita jek yang pakai ?

Bagi aku , soalan tuh x patut kau tanye -_-
wuh ? Sapa yang cakap ? Opss . Jangan terasa laa -.-

Perlu ke nak bengang pakai MASK ? Benda tu untuk kebaikan kan ? -.-
Urhhh -.- Orang nak ejek ? Sukahatila cakap dia ._.
Jangan dengar cakap orang . Biarkan dia , nanti dia yang sakit bukan kita . So ? Perluke nak bengag korang ? Hurm :')
Tak perlu la awak >_<
Buat bodoh je la kalau ade orang bash , kutuk , ejek .. Hurmm .. Cikgu pon pakai . Selamba jek -_-
Siap cikgu puji kita lagi yang pakai tuhh .. Yang tak pakai tuh cikgu bebel .. :*
Weeeee ..

Owhh .. Memang panjang la cerita aq hari ini :3
Hehehe .____________.
Mesti banyak typo kan ? Hurmm ,, korang pepandai laa :3

Hm then then ... Pasir Gudang esok cuti . Huhuhuh.. bestnya . Bapa kali nak cite ek ? :p
Bhaha -,-
Excited beriaa .:3

Soo .. Homework ? Ketepikan dululaa  k ? :P
Eh ? Okbyee :D

Tayangan gambar bermula!


No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)