Pages

Tuesday, 18 June 2013

Pbs ?

Hachem * bersin * 

Ish kenapa adik bersin jek nih ? Mestila . Habuk banyak sangat nih . Ha ha ha ._. Tak kelakar pon sebenarnya ..
Wahh dah lama x update blog seyh . Wah jakunnya nak taip :p
Hahahaa .. Bersarang dah ni .. Hish ._.

Ok la . PBS apa tu ? Tahu ke tak  ? Tak kan tak tahu . Ok lah , bagi tahun sesiapa yg Form 3 dan seterusnya lepas la dari PBS nih -_- *tak adil*

Ok laa . Mula2 excited sangat sebab cikgu kate x de perikse , Berita pon sama ckp mcm tuh . Haishh -.- Happy sansanagt la ape lagii ._. Sekali tibe2 ade perikse . What ? :O
Ternganga wa mase tuh .. Hurm  Mcm mne nih . Dah lama x ade perikse . Rasa kekok nak jawab . Rasa cam budak baru naik sekolah jek .. Hooooohoooo .._..

Now ila form 1 pada tahun 2013 ok ? :P 
Tanggal 21 Julai 2013 harini harijadi ila tau o.O
Wish tau jgn x wish . Ok ila , nobody cares ._.

Fuyooo . Susah nya PBS . Seriezly memang susah k ? Hurm . Ya Allah adakah ini 1 cabaran untuk aq terus maju ke depan supaya aku menjadi orang yang berguna ? :')
Aku harap begitu . Kau maha mengetahui segalanya :D

Ok la bye bye ._.


1 comment:

  1. x susah pun dik, cikgu yg nak melaksanakannya lagi byk cabarannya..

    ReplyDelete

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)