Pages

Sunday, 21 July 2013

Birthday Girl

Birthday Girl 21/07/2013 ◕‿◕



Hoyy .. Tahu tak hari ni hari apa ? :P
Jawapannya hari AHAD !
Weeii weii bpe haribulan wei ? Jawapannya = 21 July 2013

Wahh .. sudah besar dah aku :P
Eiii .. Perasan nya seyhh . Besar la sangat :p
Baruu 13 tahun :*

Ok . Alhamdulillah . Makin lama makin dekat ajal kita kan ?
Hahaha :')
Syukur Ya Allah aku masih sempat menyambut hari lahir ku :D
Yeppiee ! Wuhooo :p

Aku dapat 200 lebih wish tatau :p
Bukan nak bajet tapi x sangka pulak banyak :3
200 org k :3
Banyak tuh  .. Weheeee :p

So .. hadiah ? Weeewee -_- *beria*
Itew tak tahu la nak hadiaha apa :v

Tapi bagi kita r kan , x best lah harijadi tahun ni . Entaa kenapa . Mcm x de semangat jek nk sambut .
Hurm , mungkin sebab penat kot :3
Agaknya laa .. k ape2 jela *lupakan*

Hurm .. btw , dah habis dah pon 21 Julai 2013 :')
Hurm .. Sakinah dah 13 tahun . Ehh , nampak x apa Sakinah tulis tuh . 13 tahun !

Okbye :3

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)