Pages

Monday, 22 July 2013

Buat kuih

Hurm .. Ape la nasib hari ni agaknya . Terlepas van dah :(
Huargghh -.-
Nak naik ayah , ayah pulak dah pergi kerja . Tak kan nk merempit ke sekolah kot . Dah la ajauh rumah dari sekola . Brape meter agaknya ek ? :3
Jangan tanya la -.- Haha .. 10 KM kot :p

Hur.. Tengok tajuk oi... Sakinah ni anak dara yang comel , baik , sopan santun & bla bla  bla .. Aik? Puji diri sendiri ? Geli jek --'
Owh hurm .. Ok . Disebab harini tak sekolah so kita tolong mak kita :P
Kalau sekolah pon , tak tolong ler :3
Ha Ha Ha  ...

Tahun ni Ibu Sakinah cakap tak yah beli , baut sendiri jek .
Sakinah pon ,ok je laa .. Hurmm , tahun 2013 raya mcm x semangat jek :3
Enta kenapa lorhhh ..

Hurm .. Sakianh tolong ibu baut coklat almond london :p
Wuhoo , sedapnya :3
Eh puasa laa ! :p

Ha Ha Ha .. tak sabar nak rasa . LOL
Hurm ... Banyak la juga kuih buat :3

Hurm .. Kla bye ._.

2 comments:

  1. almond london, kuih yang palinb popular bila setiap kali raya...yummy...

    ReplyDelete
  2. Kuih raya feveret, ALMOND LONDON! nak skit. hehe.

    ReplyDelete

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)