Pages

Saturday, 27 July 2013

Denda


Hye Hye . Tahu harini hari apa tak ? Harini hari SABTU  . Dan bermakna bagi JOHOR ialah cuti ><
Hahaha .. tapi Sakinah sekolah . Sebab apa sekolah ? Sebab DARJAH KHAS ...
Terpaksa :v
Ceh .. Tak de la . Demi Agama Islam,Sakinah datang tau :')
Ini untuk kebaikan jugak . Ok Skip cepat :p

Tadi ada tafsir Alquran . Macam biasa . Belajar tentang Al-Quran la :)
So , tadi ustazah suruh hafal . Hurm , hafal yang bawak bawak tuh x sempat hafal :3
Hahaha . Hurm :(

Time ustazah tanya Sakinah , ustazah tanya solan yang Sakinah x sempat tuh -_-
Erghhh . apa nak jadiii ?
Tak dapat jawab beridirilah .. Hurm..Tapi bukan kita je r yg berdiri . Ramai 'kot' :3
Lalalalala .

Ish . Kene denda Sakinah x la teruks sngt . Tapi sakit :3
Kene berdiri then kene bongkok kan kaki sikit .. Aduh pedih ! Tak faham ? Cuba try buat lama2 . Sakit tau. Kaki tu bengkok kan sikitt xD

So ? dah buat ? Best x ? Hehee -.-
Sakit kan ? Hohoo . Bak kata ustazah Sakinah " Exercise " .. eh ? Betul ke eja tuh ? :p
Hahaks . Salah ckp la ek :")

Lepastu dah pergi depan suruh pulak hafal lagi . Pergh . Bengang r . Mcm artis k kat depan tuh :p
Tuihh :3 Artis la sangat ==
Lelaki 2 org je tak silap . Perempuan 8 org . Buat mcm nak kawad . Susun 3 3 . Faham ? :3
Pastu ustazah tanya kita jawab r -.-
Nak tahu Sakinah org keberapa duduk ? Org second last :p
Habis tu nak jawab , org len dah jwb dulu . Eh ? Ye ke ? :P
Nasib x last . Pergh , lagi bengang ==

Tapi memg sakit r . Nak duduk pon sakit sebb mcm kejang :3
And then nak balik nih ... Bila dah balik jln kaki . Sebab rumah dekat jek kot . Nak bawak motor tapi belum MAHIR SECUKUPNYA .. nak balik ngn Yana nih sakit seyh -- Kitaorang jln slow gila mcm siput :p
Hahaks . baik2 kawan kitaorang kat belakang jauh sana tuh , dia boleh kat depan kitaorang . Jauh pulak tuh kt depn kitaorang .. Hahaks . Kitaorang pon pelik . Haha .. Tengah berbual-bual nih , jap lagi ada ornag lalu kt sebelah .. dia lagi lahu dari kitaorang ! Teramat amat jauh r :p
Sedih seyhh ..
Hahakss .. apa nak jadi la . Hurm ..
Dah samppai rumah , ni terus masuk bilik baring Y.Y
Sakit lagi .. Then beberapa minit kemudian .. dah ok dah .. Yeahh -_-

Bebas dari kekejeman denda itu . Hoho -.-
Seriezly penat sangat ...

Doakan Nursakinah Nabilah dapat keputusan yag cemerlang dalam Peperiksaan Sijil Darjah Khas Agama (SDKA) . Amin :')

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)