Pages

Wednesday, 31 July 2013

Hurm , Aku diabaikan :/

Nampak ayat tuh ? Kalau boleh nak jek bagi BFF aku . Hahaha -_-

Ok so ... tadi tadi tadi kan . Eergh :'(
So , Syafika ngn Ain abaikan aku ke ? Hurm .. berbual x ingat dunia . aku hurm .. aku nak ckp jek diorg ckp . Nak ckp nih tetibe " wei bla bla bla "
Erghh ._.

Diorang ni kan berbual bukan nak ajak aku . aku ada story untuk diorang nih . Hurm .. x kesampaian :3
Huarghhh ><
Aku bosan k bosan untuk harini je la :p
Ha Ha Ha
Aku tengok Ain & Syaf MAKIN RAPAT :3
Dulu bukan lagi gaduh x ingt dunia . HAHA :(

I miss the old freinds :')
Aku sekarang dah x rpt ngn diorang dah . Aku skrg rpt ngn Bff aku yg dulu :'> Alya Maisarah . Jap aku nk show muka dia :p


comel kan ? fuh . dia dah berpunya k :p
Hahaa . aku nak show muka Ain & Syaf pulak :3

Ain :

Syafika :

Wahhhh femez dia kat blog aku :p
Well diorang kawan baik aku .. Hah ! Puteri Balqis pon sama. Tapi x de gmbr dia pulak :'(
Warghhh *Sedih pulak*

and then tadi aku BERPURA PURA majuk ngn diorang :3
Hahaha *so funny*
Diorang nk duduk sebelah aku jek , aku lari :3
Begitulahh orang merajuk :3
Lepastu aq kp ngn Alya " Jom pergi belakang *sambil buat muka * "
Alya : diam *senyum*

Syafika & Ain terus bela , x jadi nk duduk sebelah aku .. haha :3
aku ada rasa mcm serba salah jugak laa
Aku nak story ni haha :3

And thenn ...
Kelas KH aku sama ngn Syaf & Alya ..
Ain cikgu lain ..

So , td aku saja cakap kuat2 pasal photographer . Sebab aku tahu Syaf suka photographer ni . Hurm . Comel betul aku masa tuh :p
Eh ? Hahaha ._________.
Dia tengok jek aku . Aku tahu dia nak berbaik ngn aku :3
HAHA *aku Tercomel* :3

Hurm , aq tahu dlm hati dia , dia nak sngt berbual ngn aku . HAHA --'
Aku cakap " siapa nak masuk kelab photographer "
Semua pandang dan bunyi cengkerik .. Krik Krik
haha.. and then HANI jumpa aku , dia ckp " weii , aku nak aku nak ! "
Aku ckp " hurm ok . Nanti aku tanya kawan aku "
Yang Syaf "tengok jek aku ... 

Hurm ... HAHA --'
And then masa balik Syafika & Ain ada bagi surat kat aku .. dia kata apa tahh .. dia kata asal  salah fhm , aku ngn syafika bal bla bla 

Aku ambik surat tuh letak kat belakang meja . Kejam x kejam x ? :p
HAHA --'
Diorang just terdiam jek r . Syaf amik surat tu buang . HAHA
Aq memg sengaja . Tapi aq ni x la kejam sangat :3 
Jangan salah faham laaa xD

masa kat kelas aku badi jek Syafika & Ain :3
HAHAHA 

Nanti2 r aku fikirkan nak bebaik ngn diorang eh ? Hahaha :3
Ok bye :*

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)