Pages

Sunday, 21 July 2013

I am supergirl :'D


See ? Girl k girl . I'm girl :P
Semestinya saya perempuan :3
Nama pon dah tahu . Eh ? Jap nama kita apa ? :O
Nama kita Nursakinah Nabilah
Nama perempuan kan ? LOL :P

Hahaha .. Buat lawak tapi x kelakar :3
Lawak la sangat -_-"

So ! Nak ke tahu barang apa yang Sakinah inginkan ? Ceh ayatt :3
Jom !

1)

 

Cantik kan rantai tuh ? Eiii geramnya . Comel jek :* Bila la ek agaknya boleh dapat Hurmm :(
Geram jek tengok rantai tuh .. Argh ._.
Kalau boleh nak semua . Ni kan trends ! Korang tahu x ? *jerit*
Tak tahu :O ?? Ok x pe kalau x tahu :3

2)



Comel nya kasut tuhh :D
Comel kan comel nya . Ni !! Nakk ><
Tapi Sakinah tak suka yang kasut tinggi Tinggi sangat-sangat --'
Ha Ha Ha .. Kalau nak tinggi tinggi biasa2 je la . Ni kalau tinggi 10 inici . Ergh ! Kirim salam la . Hehee :3
Nak nak ! Lagi2 kalau ada yg pink !! Wuhoo .. Ibu ayah Nabilah nak yang ini ><

3)
Pink gituu :3
Cantik x cantik x ? Game pink , keyboard , psp , gameboy , camera ! Semuanya comel ! Fuyooo ..
Haha .. Geramnya . Nak ni jugak boleh ? :3

4) Sebenarnya banyak lagi . Cuma malas nak kasi tunjuk gambar :3

Ni separuuh la dari keinginan Sakinah :/
Ha Ha Ha ! Tak kan nak tulis semua kot . Banyak seyh apa yg Sakinah nak :3
Hehehehe :*

Kbye :*
Harap-harap Sakinah dapt suatu hari nanti . Amin :')

1 comment:

  1. sentikla gmbar no 2 tu..klu mcm tu kita pun nak jugk..XD..semoga tercapai keinginan suatu hri nanti..=)

    ReplyDelete

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)