Pages

Tuesday, 27 August 2013

Bengang :'(

Hello :'(
Ini cerita sedih kita :'( Sebelum tuu keluarkan tisu dulu . Eh ? Hahaaa . Tak perlu la :3

Ok tadii kan kita kan ..
Tadi baju & tudung aku kotor kene SOS !! Erghh :'( Dah la banyak . Lepastu boleh pulak kene kat aku . Habisss selekeh aku . Dah macam ape tah aku tengok -_-
Ok macam budak NERD :3
Eii .. haha -_-'

Ok seriezly bengang gila -_-'
Aku kene sos kat kantin . And then semua tengok jek aku . K :'(
Memang malu gilaa :'(

Lepastu Ain tolong bersihakn sebab dia yang buatt .weee :3
Dia mcm pembantu aku :3 Lahaii :/
Kejam pulak aku ingatkan balik :p

Dia jek uruskan baju aku . Kene kat lengan .. Hurm :(
Ishhhhhhhhhhhh !!
Lepastu berlari lari masuk tandas sebab dah bengang . Masuk tandas x bengang sngt la . Biasaaa je la :D
Hurm . aku marah Ain tp aku marah marah gurau dgn nada yang lembut :3
Sebab dia tuh x boleh kene tengking nnti dia ngangis . Dia lemah bab bab mcm gini ehh ? ~~~~

Aku sabar jeee la ~
Dah memang takdir aku kan harini -_-'
Lengan aku kotor so bila dah lap sos tu kan basah la kan . Aku seng seng baju aku . Then nampak la aurat aku . Maafkan aku Ya Allah :'(

Patutlah masa akt rumah aku tergerak hati aku nak pakai Innerr . Lahaii takdir suruh aku pakai inner tapi aku x pakai . alahai menyesalnya aku x pakai . Hurm . Baik2 tadi Ain gembira gila then seidh sebab baju aku tudung aku . Hish ~ Habis semua bau CILI SOS ~ Grrr :p

Alaahai geramm nya !!! Aku nak jeritttttttttttttttttttt :O
Lepatu keluar tandas . Aku kene angat baju kurung aku tu an. Dahalh tandas aku depan kantin . Budak2 kat kantin tengok jek aku :'(
Ok benganggggg !!

Malunya wei :'(
Sedihh r . HAHA . Ok tu dah berlalu . Mulakan hidup yang baruuu :D
Heee ~

Ok byebye :*

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)