Pages

Saturday, 31 August 2013

Berayaa versi best :3

Heyy .. bestnya tadi . Aku rasa hari ni hari raya paling best .. Harini jek yang paling best lerr aku beraya . Hurm , sebab tahun lepas aku raya gitu2 jek . Thn ni aku raya pergi ruamh kawann . Dpt duit pon boleh laa :3

Hahakksss . Td aku raya rumah Fatiha Puteri Qamarina !! Harini dpt RM 8 .. Yeahhh ! Lol
Lepas rumah Fatiha aku nak gi rumah Nik , Amira balqis , Alya Balqis , Atiqa Balqis ,
Tapi itu semuaaaa poyo k poyo . Sebab ? Sebab semua x de kt rumah .. Erhh .. Dirog kata ada tp ermm pelik la . Semua tidurr :3 Ceh semua x de kt rumah la enta sebb apa :3

Hurm , mula dtg rumah Ain x de org .. ish :'(
Kata ada tpp hrm . Tidur lerr tuh -_-'
So jln je laaa sampai rumah Fatiha :)
Yeahh kat sana 4 Jam :v lol ..

Amik gambar je lebihh , pastu masak2 bagai :3
tp memg best la . Masak sesama , ketawe sesama , Amik gmbr sesama , haha .. bestnya td :*


Tengok muka aku .. alahai kelakar jek :3


Weii tengok ni aku sempat buat pisss .. sempat lagi tu .. Ok tu aku tgh masak maggi . Sabar K ;p
haha lol


Hah ! Itu dah nak siapp dahhhh ! Maggi aku yang masak .. Ceh x de la ... Syafika yang masakk . Comel jek :p

Okkk ... muka aku belum nampak lagi an ?
Haha .. eh enta :v

Hurm , ni Fatiha syg aku nih :*


Kitaorang comel jekk .. Tp kan gmbr yg comel2 kitaorang ambik kt Ipadd . Eii bengangnya :v
haha .. Lepastu kan mak and kakak Fatiha tengok gmbr2 tu smeua .. dah la poyo jek gmbr aku -_-'
Siap kau fatihah ! Haha -_-'

Habis Syafika marah2 Fatiha .. Bukn marah sngt la . Marah2 gurau gituu je la .. Hohoo :p
Hurm :)
Kat stu semua rumah kaya2 jek .. Wuhh . .. Jelez la siak aku tengok .. hurm .. aku x sempat snap rumah dia . Ececehhh -_-

Okkk .. kitaorang bahagia td ! Hahaaaa .. bestnya . Aku nak berya cm gini la . Hapyy selalu :)

Tengok kitaorang mcm berjanji jek tau ! dia pakai baju pink aku pon sama . Stripe pulak tuhh .. Huhuu :*
Tudung pon hitam ! Wahh seragamm :D
Haha ... Mak dia baik tau ! Mak dia bagi aku Rm 4 .. Wuhhooo .. Hek elehh tu pon nak kecuh .. Hehee .. tak cuma hish entah lahh.. Hee .. Aku harap Allah permudahkan rezeki diorang :) Heee ~

Tapi betul Sakinah ckp diorang punya keluarga semua sporting2 .. Aku suka la ! Tak la nak annoying sngt .. Tak la aku bengang sngt .. haha lol

Hurm .... Yeah ! Aku harap tahun depan lagi ebst Ya Allah :')
Aminnn :D

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)