Pages

Friday, 2 August 2013

Dah berbaik :*

Ok soo tengok tajuk r bro :p

Ape yang dah berbaik tuh ? Ok baca sini -> SINI
So . Yeah kita dah berbaik ngn BFF yg kita sayang sngt tuh :*
Hahaa .. Baik cenggitu jek . Tiba2 tegur :')
Tapi yang paling sporiting diorang kan kan kan !!! >< Huuargghh . Terhalu sangat  beb !

Syafika ni seorang yang mahir melukis , mewarna , pandai :')
Dia lukis cantik2 untuk Sakinah . Wargh , terharunya dapat :D

Dia tulis " sorry "
Tapi memag cantik r .. Perghh . Lepastu Ain tunjuk kan kat aku sambil buat muka comel & anoyying diorang tuhh :3
HAHA
I love you guyss :*
Sekarang dah berbaik dahh dgn diorang :D

Tapi td ada lagi salah faham . Tapi sekejap jek r :3
HOHOO :P
Itu la kawan . Kejap baik kejap gaduh kejap bla bla bla .. Biasa la kan kan ?? :p
Aku ni asik kene bahan jek kat sekolah . Sedih seyhh . Sebab aku ni KUAT TYPO ! Ok ? Arghhh -..-
Apa masalah aku ni hah ? -.-
Arghh

So aku nak buat penyelesaian :')
Kbye :*

1 comment:

  1. Alhamdullilh..semuanya dh berakhir..tak mo gaduh2 lgi tau..gurau2 manja tak pe lah..hee..=D

    ReplyDelete

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)