Pages

Sunday, 4 August 2013

Kebosanan melanda

Yeahh malam2 gini memerlukan sedikit aktiviti untuk menghilangkan kebosanan :p
Ok ... apa dia???

Amik gambar banyak2 la -.-
Wakakaka :p
Sebab nak tunggu azan maghrib memang lama . Hurm :'/


K ni yg semalam . Dah upload kt fb dah :')
Berapa LIKES ? Kita punya LIKES skittt jek . Hurm , 43 gituu r :3

Ni pon semalam . Tapi tudung tukar Y.Y


Kebosanan U.U

Budak perempuan bila nampak kamera laju jek . Wakaka ~
Kalau kat sekolah pantang nampak cermin , betulkan tudung . Mesti kene nampak perfect

#Fakta Pelajar Perempuan
Perempuan akan stress bila tudung dia masih tak ok walaupon telah dibetulkan banyak kali

Bukan nak bajet cantik kepe , cumaa .. Kita mestilah nampak kemas sepanjang masa . Orang pon selesa ngn kita :')
Kalau serabai selalu , adakah orang yang nak rapat ngn kita ? Lagi satu ! Mesti jaga kebersihan .. Islam pon suruh kita jaga kebersihan kan ? :')

Btw , cikgu sekolah Sakinah mcm tau2 jek pelajar SMK Taman Nusa Damai ni memerlukan cermin . Wakaka ;p
Kalau kat sekolah Sakinah , sepanjang jalan tu ada cermin ;)
Jadi kalau nk pergi kantin , tandas , mesti jumpa cermin . Sebelum masuk tandas dah jumpa cermin dulu dahh :p

Tapi ila jarang guna sebab ila ada bawak cermin jugak ><
Mini cermin nama dia >< Kita yang beri nama dia :p

Sikit2 cbetulkan tudung . Over bebenoh -_-'
bukannya apa , tudung ni kadang2 nk tunjuk belang di ngn angin ek ? Haha . Gitu pulak --'

Kalau ikutkan peraturan , cermin tak boleh bawak auww :*
Tapi peraturan Sakinah boleh jepp :p

Tapi masa tuh , masa tgh jwb periksa PISA , ila lupa nak masukkan cermin dlm penselbox . Dahlah cermin ila cover depn dia comell jek . Gambar katil . Wakaka :p
Kene pulak masatuh ckg disiplin yg masuk ? Huargh ??? Apa yg berlaku ??
Tgh komfiden nk jwb ni  , masa tinggal bpe jek minit lg . Kejap lagi ckg lalu sebelah . Dia berhenti then ambik cermin Sakinah dia kata " Ni benda "

Sakinah diam jekk sambil senyum :')
Dia bukak cover depan tuh dia kata " Larhh cermin pon nak bawak jugak , hishhh .. Hurmm ~ "
Ckg x marah pon . HAHA .. Nasibb baik :p
Kalau x habis RM2 Sakinah melayang ~

Hahaa . Kbye :*

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)