Pages

Sunday, 25 August 2013

Open House


Harini hari Ahad . Korg ada dijemput x ? Ada x *jerit* ?
Hahaha . Mesti banyak ka ? untunglaa xD

Harinii 1 jek rumah . Semalam pon satu . Hurm ~
Bosanlaa . Tapi td kawan ayah punya open house .
So , x segan la sangat nak ambik makanan kat situ . Hehee :p

Tadi makan GEARBOX . Hurm ~ Sedappp :*
Dia punya kah tu makan dgn roti . Aum aum .. Wahh mengancam gila r :p
Sedap k sedap . Kita tambah bnyk gilaa ~
Weeee :p
Sedap k sedap ._.
Yerlah Sakinah , yer la . Heheee ........

Mula2 makan Nasi Briyani , kita jek makan . Adik2 semua makan gearbox . Sakinah x reti sngt makan kambing . Yang sedut2 tuh r :3
Alahaii ._.
Lepastu ayah ckp x kan nk tengok jek org mkn . Pergi la mkn . Sakinah pon ambik tanpa bengangnya .. dah amik. Dah mkn ni , alahai sedapnya ......
haha

Dah makan pastu nk try y sedut sedut tu pulak . Tapi aku seriez x pandai yg sedut2 bagai K . haha .
Aku nak sedut x kluar . Aku sedut kuat2 NAH ENGKAU ! Keluar ._.
Tapi bau dia busuk r . Geli la jugok nak makan . heeee ~

Sebab first time annn ..
urmm ~
Tapi x berani nak makan :/ Bagi adik je la yg mkn . Dia nk sngt ann ._.
Tunjuk bagus pulak ;p Tuihh ._.

Tapi memg kenyang .. Then masa nak balik tuh kan . Cube teka dapat apa ??

Dapat DUIT RAYA .. haha :p
Dapat RM2 .. Hee ~

ok la bye bye

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)