Pages

Tuesday, 27 August 2013

Periksa BI

Weiii tahu x ???????????????????????????????????????????????????????????????????
Alahaii bajet jek :3

Ok ok . Tadi kan ade perikse . Aku ni hish ~ Faham je la.  Kami budak stand sentiasa cool terhadap peperikssan walaupon ia penting . Memang ler x boleh amil mudah kan . Perkara ni untuk masa depan . Ececeee xD

Ok ! Stop . Tentang Exam BI tadi kan aku nak ckp senang susah . Nak ckp susah senang . Aku rasa soalan tuh x susah x senang . Aku hentam mana yang tak tahu tuh :p

Alahai .. Hurm .
Kitaorang semua relaks jek ada exam . Elehh bukan aku jek . Boleh dikatakan semua budak FORM 1 K !
Haha .. pelik x pelik x ? :3

Hurm lagiponn exam ni untuk tentukan pengetahuan BI kita di tahap yang mana . Sooo ... aku rasa aku dapat A :3
Alahaii confiden nyee . Tak dpt A .. B plusss pon boleh la !!!  Eh ?? :O

Hurmm ... so exam td aku kebanyakan boleh jawab semuanya :3
Bukan nak bajet tapi ni blog aku kan ! Sukeee hati la nak taip apaa ! blog aku :3
Eh ??? :O

hurm ~

Im totally no perfect enough to sepak english . But im try .. Eh ?? :O
Fuyoo . Bila aku cakap BI . Erk ?
Kene masuk OH MY ENGLISH ni :v
Ngehhh ~

Sooo ... aku harap aku sama kelas2 ngn kawan2 aku la.  Takpon aku dapat A . Aminn :)
I hope semuanay berjalan dgn lancarr .

 Weii korang ! Jgn terkejut kalau blog aku ni semuanya BI :p Yer laa . Mana la tahu orang puteh datang blog aku nih .Hurm . So kene la prepare :p Pfttttt ~
Ok byebye :*****

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)