Pages

Thursday, 12 September 2013

Aku tak tahu apa aku rasa :(


Hurm .. sejujurnya kan . aku pon x tahu nak update apa :(
Hurm ... aku rasa an harini hari paling x de perasaan buatt aku :3

entahlahh .. sebenarnya harini ambik gambar untuk majalah sekolah . Ya Allah aku harap muka aku ok dalam gambar tuh .. Yer la ... nak masuk majalan katanya . Semua org boleh tengok ! Ermm :'(
Seram nya .... td kan pengetua sekolah kitaorang sporting !

Korang td an kitaorang amik gmbr untuk kelas tau ! So kene la posing cantik . Biasanya kitaorang kaku jek tau tp td pengetua suruh FREE STYLES ! Kitaorang semua terkejut la siakk :3
Hurm tp aku hanya mampu SENYUM :v

Asal x buat syle ? Aku pon tak tahu .. Aku rasa kalau baut style org akn tengok dan mestilah bengang an?
Hurm... tak nak aku tak nak >.<

Aku hanya senyum . Dah la photographer nye hurm .... aku malas nak ckp -_-'
Budak form 4 . Senior aku r -..-

Kitaorang senanya tgh belajar ... Td tgh buat PBS BM :)
Kejap lagi kene panggil amik gambar . Yang aku dah terkejut .Bukan aku jek ramai lagi la lagi2 yang pompuan . Sebab apa ? Sebab mungkin tudung kitaorang x betul . Then kitaorang semuanya sorak keriangan ! Yeahh :p

Lepastu aku pegilah betulkan tudung aku . Lama la jugak ..pastu yg classmates aku " Dah dah la tuh Sakinah , dah cantik dah tuh " Then dia senyum2 .. Aku dah bengang jek an ><

Aku terus betulkan tudung sampai aku puas hati :3
Hurm ... lepastu boleh pulak kau berebut cermin kecik aku tuh ngn Alya ! Erghh .. berebut . MAsin2 nak tengok cermin . alya alya --'

Tengah berebut cermin kejap lagi cermin aku patah .. Pergh.. Yang senior aku dah tengok2 jek .. Mungkin dlm hati dia mcm budak kecik -..-
Haha lol . Lantak dia r nak ckp apa .. yang penting aku OK dalam gmbr tuh --'

Weii .. korang :'(
aku takut r :'(

Aku takut gambar yg kene ambil td tuh x ok . Mcm mne kalau tudung aku kelepet kelepet ? Hm . Bapak r -..-
Mcm mne kalau tudung tu senget ? Mcm mne kalau aku lipat td x ok ? Mcm mne kalau senyuman ku tu mcm org blurr ? Mcm mne ?????????????????????????? Oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !! Aku tak nak :'(

Aku takur la siakk --'
Aku berdoa harap2 x la :(

Ya Allah harap aku ok dlm gamabr tu ya Allah . Amin
Haha ..... aku takut jek aku teruk . Aku main hentam jek posing td tuh . Senyum gua harap2 melting la bro ~ Alahai :p

Aku senyum lama gila . Dlm seminit kot . Lama gila . Tgh panas lagi . lol
Aduh ..... aku senyum ayu tau .. Lol aku senyum jek sampai mata sepet :p
Haha ........................... HAHAHAHA

Hm .. aku harap aku harap semua ok . Wei kau takut r :'(
Hm ... aku ridnu Amira Afiqa :(
Dia merupakan BFF aku yang tercinta .. Aku rindu dia . Kalau aku jumpa dia aku rasa nak peluk2 dia . hurm ......

K r bye :)

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)