Pages

Sunday, 8 September 2013

Hafazan

Ni masa hari Sabtu tp lupa nak update . So kita nak update la ni :P

Bismillahhiramannirrahim
Assalammualikum tuan puan sekalian ,
Saya Nursakinah Nabilah yang bersekolah di SMK TAMAN NUSA DAMAI dlm masa yg sama sye bersekolah jugak Di sekolah agama sebagai pelajar Darjah Khas atau dikenali sebagai DK ....
Saya malas nak terangkan paa itu DK .. Anda boleh cari di google . Terima Kasih !

Ok ... Masa hari sabtu tu ada exam .. Dan exam ia ialah HAFAZAN
Dan aku InsyaAllah boleh LULUS ! Aku tergagap gagap nak baca Surah Yassin :(
Tajwib aku betul 2/5 jek :'(
Hurm .... baca insyaAllah aku lancar :)

Ya Allah ... selamat ustazah sporting . Tak la garang bila kita salah :)
Ok skip cepatt ..

Kitaorang bergamabr jek dlm kelas .. alahai . Bosan an ! Ckg x masuk kelas pon :(
So kitaorang buat mcm rumah sendiri :v


cuba tengok mata aku ? Comel nye :'>
K tu edit gebang -_-
Aku ngn Ain :*

Gambar no 1 tu Aku & ain
Gambar no 2 tuh Ain ngn Nur Farah Liyana :*

Diorang comel an ? Sama mcm aku xD
Trololo ....

Ni Nurul Syafika .Dia amik gambar sendiri sendiri . Heee.....
Comel la :p

Okbye

Nursakinah Nabilah harap lepas darjah khas . Amin ~

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)