Pages

Sunday, 15 September 2013

Kawan :')


Hey .... tajuk tu menawan ..
First . Aku belum buat novel lagi . Mula pon belum . Argh .. acaner ni ? Hm ... lupakan

Semalam kawan dtg rumah aku :)
Kitaorang nak siapkan PBS band 6 . Pbs tu kene berlakon . So .. kitaorang berlakon la berlakon .
Lepas dah berlakon tu amik la gambar la banyak banyak ..
Semalam aku happy la . Ketawe2 la . Best gila r ..

Yg tgh tu comel .. Aum :*
Puihh .. haha lol
Gurau gurau :p
Dari kiri ialah Nurul Ain
Dari tengah ialah Nursakinah Nabilah (aku)
Dari kanan ialah Nurul Syafika

Ada lagi ..........

Ok yg belakang tu Puteri Balqis
Then Ain aku Syafika ..
ok bla bla bla

Ni pon sama .. dari kiri Puteri Balqis , Nurul ain , Nurul Syafika , Nursakinah Nabilah :*
Sebenarnya ada algi 4 org . Tp dia x dtg la .. So hm :/

Kami bahagia walaupon sering bergaduh . Biasalah bergaduh kan ? Haha
Tralala .. Kami bahagai :*

aku belum buat novel .............. arh tidak
Tp kan bila aku dah buat novel ni kan .. agak2 nya boleh x jadi feemz ? Lol --'
Batak kepe ? Takk... buakn batak . Maksudnya laku x ? Hahaha lol

Berangan lebihhh .. Lantak r :p
Laptop pon buat hal . Hm sabow jer la .

Alu happy tau semalam ! Ketawe sama2 . Borak sama2 . Makan sama2 . Haha lol
Hpapy Teruja semua ada .

Hm k bye :)

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)