Pages

Friday, 13 September 2013

Musibah


Hye ..
Hm .. update blog lagi :)

First .. td lepak ngn Dinah kt foyer . Saja saja jek lepak . Masa lepak tu berbual bual la . Sementara tu Dinah buat apa tah .. hm

Masa th lepak2 nak pergi la ngn Dinah kt bus stop . Nak tengok farhana spe . Hm .. masa nak pergi ada org jerit ckp apa tah ....
aku x thau dia ckp apa . Tp mungkin bukn untuk aku ..

Ok tu lupakan .......
Hm ... td masa masa BM  tgh bual2 ngn geng aku , aku rasa cam basah tau simin tuh . Masatuh kitaorang kat Dewan Damai . Aku pon pelik asal basah . Hujan ke ? Aku rasa x  . Panas jek ....

Sekali aku tengok hm ..... air tumpah . Air dlm botol aku tumpah kt dlm beg !! Hm habis basah . Ya allah .. habis lantai kt dewan tuh basah . Hm .... cepat2 la bukak beg nak selamat KONONnya ... sekali buku semua basah ...
Buku Alya la paling teruk .. Hm sorry tau Alya :'(
Aku x sengaja ........ sorry tau :(

Hm ... sebab Alya kene salin balik buku comprehension . Hm dah la tebal .. Sorry tau ..
Lepastu buku aku basah jugak . Semua basah kot .. Hm .. sampai harini belum kering lagi .. Huargh >.<
Harini aku rasa cam ERGHHH ... benci la siak :'(

Aku malas nak salin balik tp nk buat mcm mne .. duggaan -_- !
Lepastu .. Syafika Alya ngn Nik tolong jemurkan buku2 tu . Hm pastu aku dok jaga sebab dah bengang an basah .. lol

Lepastu kawan kelas aku semua tanya " Asal basah " aku cam malas nak jwb .. Mestilah tumpah x kan kencing kot :3

Hm ... lepastu aku pulak pergi kt tempat jemuran buku aku :3
Masa aku pergi .. Syafika pergi cakap " Eh sakinah basah !! " Aku dah ... *dlm hati* Bapak r asal gi ckp kuat2 depan lelaki .. Masa tuh ada lelaki kat situ tengah tengok . Tambahan ada budak kelas 1 Stanum :3 Lol
Erghhhhhhhh ... malu k malu .. Lol Syafika ! Lepastu bila dah ckp mcm gitu aku cover2 la . Aku ckp " Eh mana ada ! Sikit je an " Nak cover bengang punya pasal ! Lol ....

Masa td aku lepak ngn Dinah ngn Ain kat kantin sebelum beratur ....
Masa balik an .... aku perhatikan jek org yg jln .. lepastuh ada org pergi tengok2 .. Senior aku kan !! -_-
Senior tu form 3 . Dia perempuan . Dah asal nak tengok2 . Pastu Dinah kata tuh la perempuan yg cari Dinah . Hm .. entah kenapa la dia cari . Lantak r . Ni blog aku :3

Hm .. td aku nampak org len plak .. Entah spe . Ramai r yg lalu situ .. Aku x kenal .

Aku pelik ngn hari jumaat ! Kenapa musibah ? Sabar je laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >.<
Hm ... bengang jek auww ....
Air air ..... mcm mne boleh terbukak ! Choiiiiiiiiii -_-'

Ok la bye :')

1 comment:

  1. Alo lo..cian...
    setiap dugaan tu dari Allah...kan...
    Setiap yang baik itu dari Allah...yang buruk itu..dari kelalaian kita sendiri...Wallahualam.....

    Akak follow sini.. ^_^

    x0x0

    ReplyDelete

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)