Pages

Saturday, 14 September 2013

PBS band 6

Hye :)
Td kan kawan2 aku dtg umah aku buat kerja sekolah yang diberikan oleh guru . Buat kerja PBS band 6 . Penting tu penting ! Hm .... demi Band 6 ! Aku sanggup buat apa saja :*
Cewahh .... poyo :p
Tralalaala ..... x de pape la . Aku balik daripada darjah khas jek terus pergi beli COOL BLOG . Tp bukan aku beli Syafika yang bekanja aku.. Wuhooooooo :p
Sedapp ! Perisa Oreo Vanilla .
Pastu org yg jual ice blended tu kan nak badi2 aku plak . Hm tahulah kitaorang ni FORM 1 a.k.a udak kecik . Tp x yh la nak tengok mcm ape an .. Kitaorang baru jek balik dari sekolah agama ( darjah khas ) ... Dah tenang dah ahti ni belajar agama td ... kejap lagi nak badi2 plak an -_-
Ni yg buat org naik angin nih. Hm ... Marah2 aku minum sampai habis jugak cool blog yg dia buat tuh :p
Lalala ..... hm . Aku harap dia buat dgn penuh kasih sayang :p

Lantak dia r nak badi ke pe .. Yang penting aku minum :p
Tralala ..... hm

Balik kepada tajuk !
Then .. balik sesama ngn Puteri & Syafika . Syafika singgah rumah dia jap salin baju . lama tau ! ergh .. haha x pe la ....

Dah sampai kat rumah tunggu pulak Ain ngn Puteri . Then bual2 diorg sampai ! Serentak pulak tuh . Pelik k pelik -_-'
Ok ... ape2 je la :3

Then ....... dah sampai bukan baut kerja bual jek . Posing lebih . Borak lebih . Internet lebih . Tp tp tp kitaorang still tunaikan tanggungjawab kita K !
Kitaorang baut jugak kerja PBS tu .. tp kan . Tak puas hati r sebab hmm kitaorang mcm sekejap jek berlakon .. Tu lah x best :(
Masa kitaorangg rakam dlm 3 minit jek lakonan kitaorang . Tp ckg nak 10 min .. So mcm mne nih ? Hish ...

Lepastu kitaorg nak buat lagi Isnin :)
IDK pasti ke tidak .Tak pe laaaa ...... risau ni risau .

Tp yang pasal bergamabr tuh aku amik kt fon ayah aku . So belum masukkan lagi la . Tak sempat katanya . Bosan k bosan :3
Lalalala ..... aku dah edit cantik2 dah -_-'
Brrr ... i love it ._.

Aku tak tahu nak berlakon apa :( Aku rasa yang gosok2 kot . Sebab yg itu lama . Boelh la lama . Tp 3 min jugak .... Entah lah cam gini .. Masa amik gamabr tuh kan ... hish ! Beria tol r . Sapa pling beria ? Aku r :p
Grr .... aku ? Entah r ._.
Over  .... eleh ... gurau2 je :p

Lepastu adik aku gi kacau .. HAHA !
Hm ... lepastu ... hish . Aku x tahu nak ckp apa r :3

Tp yg bestnya kitaorang GEMBIRA kot :O
ain la tuh ... pelik k pelik :O Senyum senyum . Tumbuk kang :p

Hm... lepastuh td aku turunkan ilmu aku kat Syafika :)
Ilmu edit blog .. gitu la gini lah . Hish :'3
Tralalal ... dia pon mcm suka r dah thau ilmu sedikit pasal blog ni . Aku x reti pakai BLOGSKIN sebab susah r . Aku reti edit sndiri jek :)

Hm .... lepastu Syafika print kertas dia tuh .  Ayah aku tolong .. Wuhhhh :)
Masa dah nak balik tuh , dia ad bg duit RM1 . aku x nk amik . Aku tnaya asal dia kata DUIT PRINT tuh r . aku tolak .. tp dia mcm hm ... entah la .. hahaaa

Seterusnya aku teman kan Syafika pergi rumah dia . dekat jek rumah aku ngn rumah dia . Boleh la . 5 Minit boleh smapai kot ...... entah r 

Kbye :)
Good night :*

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)