Pages

Saturday, 12 October 2013

Study


Heyy :)
Tadi study lagi. Haish. Study la sangat. Tapi betul la. Study untuk forum. Pening untuk berfikir..... sunguh pening. sungguh menyakitkan :'(

Derita hidup. HAHAHAHA. Poyo nya ayat. Dituju kan untuk sapa? Untuk........ PBS ! Pbs la kawan yang paling aku sayang. I love love love love love so much :'>
Tapi kitaorang akan pergi tinggalkan dia bila habis PBSMR . Sorry tapi itu yang aku inginkan. Lol
Oi ! Fikir ni drama kepe? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Lawak nya. Tepukan gemuruh. Ok pape jek.

Kitaorang malas nak fikir. so kitaorang just copy jek. Geo blum siap :(
Hish.....hm. Macam mana ni? Hmm :'(
Kitaorang punya grup tak de idea act...... HAHAHA. Feeling owesome :'>

Aku tak sempat bergambar dgn Ain. Tapi tak pela. Dia mcm tergesa-gesa jek. hmm . Ok
Aku sempat ngn Alya jek. Alya comel comel comel xD
Tengok kan. Comel an? HAHAHA. Dah tahu dah.
* Bajet comel *


Entah kenapa ni gelap, putih lah. HAHA pelik camera aku -,-
Peduli orang kata . Asalkan aku bahagia. Tak kacau hidup kau pon. Kan? :*
Pass sikit.

Gembiranya aku. Tapi hanya dalam gambar :')
Hati? HAHAHA.


Kalau nak tahu, kitaorang tak kuat. Memang tak kuat. Kitaorang perempuan mesti menangis. Sebab apa? Sebab masalah. Sebab dugaan. Sebab ini semua dah ditakdirkan tuhan. Kita sebagai manusia kene lalu semua dugaan dengan tabah. Allah sengaja turunkan semua dugaan tu untuk melihat sejauh mana hambanya :')

Kalau nak tahu, orang yang banyak ketawa itulah orang yang paling banyak menangis.
Aku memang orang yang ceria. Yer ... aku ceria. Ceria di rumah, sekolah, di mana mana sahaja. HAHAHA -_-

Menangis? HAHAHA. Aku? Hm................................................. of course la aku pernah. Hish. Itu dugaan kan?

Aku kena tabah. Apa2 pon. Aku bersyukur sebab masih ada orang yang nak berkawan dgn aku. Alhamdulillah. Semua orang mesti ada orang yang tak suka. HAHA. Aku pon.

Aku ada kawan aku. Kawan yang caring,penyayang, faham perasaan, pandai, comel, cantik, baik. Kadang2 , aku just nak hidup aman jek. Tapi bole ke? HAHA. Lupakan......

Setelah di crop :p
Asal putih pulak? Jangan tanya aku. Aku guna camera murah jek :(
Hish......................
Pape pon. Tudung tak betul. Tralalala XD
Pape pon. Aku happy . Happy .

Gambar di atas seperti orang happy sahaja. HAHAHA.
Pape pon , aku bersyukur. Alhamdulillah.

Aku nak kawan aku yang dulu. Yang baik bukannya jahat. Nak yang dulu bukanlah sekarang. Aku nak kawan aku yang okay bukannya gedik terlalu. Nak yang dulu......

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)