Pages

Monday, 5 January 2015

Manisnya Cinta Di Cappadocia Best !


Hye ! Haritu aku pergi rumah aunty aku. Aku tengok makcik aku pasang cerita ni. Aku tdengar dia punya tajuk mcm familliar je kan. Memang cerita baru pon. Tak salah lagi. Baru masuk pawagam haritu. Makcik aku tu ade astro first. Aku pulak tak de. So alang2 cerita ni best aku pon tengok dengan kyusyuknya. Weh seriez best gila weh wahhh. Aku tengok skrin tv asal mcm terang semacam je kan tv ni. Aku ingatkan tv makcik aku tu memang terang mcm tu. Rupanya sepupu aku ckp pengarah cerita ni sewa camera yang untuk shooting ni bpe mega pixel tah aku tak ingat. Yang penting ade point point la mega pixel nya tu. Mega pixel ni mcm keterangan. Maaf la kalau salah. Aku tak tau sngt pasal bende ni semua kah. Sebab dia sewa adalah malaysia belom ade lagi camera mcm tu. Weh mahal kot camera jenis mcm tu. Camera yang mahal tu biasa org pakai dlm cite hollywood, transfomer. Biasa tengok cerita org putih kan terang gila kan. Kalau pergi wayang, mesti rasa mcm wah cantiknya pemandangan or whatever. 

Aku tengok kat screen tv tu, kenapalah cantik sangat org dalam tv ni kan. Flawless gitu. Shaheizy Sam pulak tu heronya. Aku ni peminat shaheizy sam lah jugak. Sebelom aku minat korea ni, aku minat org melayu je. Ok what shaheizy sam. Balik tu aku mintak yaha beli astro first. Tapi ayah aku cakap membazir sebab boleh tengok 2 hari je (kalau tak salah lah). Ayah kata baik beli CD. Aku pon ok je. Tapi aku biasa tengok kat online je. Dah terbiasa. Aku tengok kat online tak de lagi. Aku ni excited sangat nak tengok cerita ni tu aku beria mintak ayah belikan tu. Bila dah beli CD, tetibe aku bukak website online tu sekali DAH ADE PULAK. Haih sabar je lah. Ok kita cerita pasal cerita dia ni hah. Aku tengok cerita ni mcm nak sengih2 sorang je kan. Aku tengok ulang2 kot. Sweet gila.Romantic sangat. Aku perhati cerita yang berlakon kat luar negara ni memang best2 mcm istanbul aku datang tu hah. Kan best tu. Cerita tu pon aku ulang2 tengok weh haha. Aku hafal tajuk cerita ni "Manisnya Cinta Di" je yang cappadocia tu aku tak ingat lah. Susah sangat nak sebot. Kahkah. Ni pon aku tengok gambar tu hah lol.


Idk but this movie was so owesome T.T It about a girl decides to break up with her long-time boyfriend when she realises her boyfriend is having an affair. Then she meets another guy but was heartbroken when she found out that he is married. Meanwhile, widower to her late sister proposes to her. Will she accept or persists to find her true love?
Manisnya Cinta Di Cappadocia mengisahkan seorang wanita yang jelita, berkarisma tetapi prejudis yang mencari erti kehidupanya sendiri dan cinta yang suci.

Apakah erti dan nilai cinta sejati kepada seorang wanita yang jelita dan berkarisma? Adakah cinta bermaksud untuk mengikuti permintaan keluarganya untuk mengahwini lelaki yang dibencinya atau untuk mengikuti hatinya untuk berasa lelaki yang diingini oleh hatinya?

Tengok sinopsis pon meletop kau ceh haha. Err memang best lah. Tengok sendiri. Memang terang. Tapi kalau beli CD tak terang sebab aku beli yang cetak rompak punya kah lol -,-

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)