Pages

Tuesday, 24 March 2015

Naseb


Hua hua hua hua naseb ku harini

Apalah nasebku

Oh naseb....

Haih apakah ini semua

Kekuatan oh kekuatan

Harini.....
Aku....
Jatuh.....
Hua hua hua. Im not crying k btw hahahahaha

Eiii poyo jeee ek aku ni hahahaha. Eiii bencinya. Ade ke patut aku tengah gelak2 aku boleh terjatuh kat tangga depan org ramai. Peh bengangnya. Deep. Ni padahnya sebab aku suka ketawakan org bila org jatuh lol terutamanya syafika kahkah. Syafika jatuh adoiiaii aku tak boleh ah. Nanti aku ketawa. Oh memang asal ketawa jeh mesti ke sedih? Emmm. Tapi rasanya aku bergurau kat tangga depan surau sekolah aku tuh haih. Mcm mne boleh jatuh ni. Depan aku tuh dah lah budak kawad. Kau rasa. Haihh bengang beb. Aku jatuh kalau sopan tak pe la jugak. Ni jatuh mcm ape. Pehh power power T.T

Benci aku tangga yang ade kt sekolah ni. Benci hah benci hua. Meroyan kat sini pon boleh heh hahaha. Tak masalahnya bengang tau. Rasa mcm nak pindah sekolah, pindah, negeri, pindah negara. Hah lari teros. Kalau boleh lah, kalau boleh. Nak pindah nak pindah. HAHAHAHAHAHAHAHA

Btw aku update blog ni sebabnya bosan. Cehh kalau bosan pergilah belajar kan kan kan. DAH LA PT3 *ckp dgn diri sendiri* Update ni pon sebab kenangan kan. Kenangan la sangat. Rasa mcm nak tumbuk2 je tangga tu tau. Kelakar ade, benci ade, geram ade, menyampah ade, malu ada. Semua perasaan la ade bila dah bengang ni. Ishhhhh sedih ah hahahaha.

Lapasni tak nak ketawa dan bergurau senda kat tangga ke kat tempat2 yang memberhaya hua hua hua kau rasaaa. Jatuh depan org ramai. Uish malu gila weh. Adoiii

No comments:

Post a Comment

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)