Beli skincare baru [2017]

by - December 14, 2017



Since dah lama tak update, last update pon masa 2016 hahahaha. Sebenarnya ada je masa nak berbloging, tapi disebabkan malas nak online guna laptop. Ok, ia dah penghujung 2017 and nearly masuk 2018. Memandangkan aku dah habis SPM so aku bertekad aku nak jadi lawa HAHAHAHAHA. Biar orang terkejut tengok aku hahahahaha perasan gila. Cehh tak de lah, aku banyak masa sebenarnya, bulan ni aku pon tak kerja so why not getting myself a treatment.

Aku pergi Jusco Aeon Tebrau untuk cari korean skincare but semuanya mcm mahal2 and i was like hmmm lupakan yang lain. Nak jadi cantik pon susah hahahaha. Aku pon pergi Watsons kebetulan ada pulak sale aku pon apa lagi shopping la kan. Sebelum tu aku rujuk twitter, what skincare should i get yang mana bagus yang mana tak bagus. Tapi aku rasa skincare yang masuk drugstore semua bagus2 kalau tak diorang tak masuk drugstore. Ingat senang ke nak masuk drugstore. Cikgu aku kata, kalau produk tu nak masuk drugstore kena banyak dapat award itu ini so yeah terbukti bukan calang2 punya produk masuk drugstore. 

Start pakai 15/12/2017 so perubahan of course la belum nampak. 
So apa yang aku beli :









Yang ni harga nya RM28.76. Aku rasa ni packaging baru sebab tu tak de kat websites Watsons so aku tunjuk gambar ni and then korang boleh senang cari nanti kat Watsons.

So I will update soon how this products would works on my face. 

You May Also Like

0 comments

● Jangan mencarut
● Thanks (•ˆ⌣ˆ•)